קיבלתם ביקורת בפייסבוק – מאת יוסי שובל

בפוסט זה נדבר על חשיבותו של טאב הביקורות בפייסבוק, שהוא אחד הכלים החשובים לקידום ולמיתוג העסק שלכם בפרופיל. על ביקורות שליליות בפייסבוק בפוסט אחר.

נכון שמרבית בעלי העסקים מדלגים על השלב הזה, אולי כי לא נעים לבקש מלקוחות לרשום ביקורת חיובית. זה נשמע קצת כמו תחנונים. אבל ניהול נכון של מוניטין באינטרנט מחייב גם ניהול של פרופיל הביקורות שלנו ברשת באופן כללי.

בתום פרויקט מוצלח, מכירה מוצלחת או סיום של מתן שירות, הפעולה הטבעית המתבקשת היא לבקש מהלקוח ישירות: כתוב עלינו ביקורת חיובית בפייסבוק. מרבית הלקוחות, גם המבוגרים, יודעים לתפעל חשבון פייסבוק, ועבור אלו שמתקשים אתם יכולים בהחלט לסייע להם לבצע את הפעולה פיזית. במידה ואתם לא נמצאים סמוך ללקוח תוכלו לשלוח לו את ההסבר הבא.

כיצד אפשר להמליץ על עסק בפייסבוק

  • עבור אל דף העסק שברצונך להמליץ עליו.
  • לחץ על המלצות או על ביקורות בצד הימני של הדף.
  • לחץ על “כן” כדי להמליץ על הדף.
  • כתוב המלצה. ניתן גם לבחור כל אחד מהתגים הבאים (לדוגמה, צוות ידידותי, שירות איטי) כדי להמליץ או לא להמליץ על תכונה מסוימת של העסק.
  • לחץ ליד פרסם כדי לבחור את הקהל.
  • לחץ על פרסום.
  • ניתן גם להמליץ על עסק על ידי פרסום תגובה על פוסט של חבר המבקש המלצות או שיתוף דף עם חברים.

תנו ללקוחות ממליצים תמריץ

במידה ואתם עדיין מתקשים לבקש מהלקוחות המלצות, תוכלו לבנות מודל של תמריצים. לא תמריץ גדול מידי מכיוון שאז זה מרגיש כמו שוחד, אלא תמריץ צנוע בצורה של הנחה או תו שי צנוע.

לעמוד ביקורות מנוהל בפייסבוק יש כוח יחצני אדיר. לא ניתן לחשוב על דבר יותר מעורר אמון ומניע לפעולה מביקורת חיובית של לקוח שכבר חווה את התהליך ואפילו נהנה בדרך.

בהצלחה.

זקוקים לייעוץ נוסף? דברו איתנו.

    Spread the love
    שלחו וואטסאפ או טלפנו
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
    דילוג לתוכן