אנו מאמינים שהלקוחות שלכם עדיין מגיעים חלקם בשיטת מפה לאוזן, אולם כיום הלקוחות מודעים יותר, נאמנים פחות ל"מותג", משווים ובאופן כללי מסתמכים על מראה עיניים במנועי חיפוש כמו גוגל וברשתות חברתיות. כדי להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים וכדי לשכנע אותם להפוך ללקוחות משלמים, חובה על כל רופא שניים לתחזק פרופיל רשתי מושקע: אתר אינטרנט, דף עסקי בפייסבוק ודף עסקי ביוטיוב הם הבסיס.
שלושת הכלים הללו יאפשרו לכם לא רק למתג את עצמכם, אלא לנהל תקשורת שוטפת עם קהל הלקוחות שלכם. מחיר ניהול מוניטין באינטרנט הוא זניח ביחס למחיר ההשתלמויות היקר שרופא שיניים משלם במהלך חייו המקצועיים.