מיתוג אישי בפייסבוק – מאת יוסי שובל

פייסבוק מציעה לכם כלים רבים לטובת המיתוג האישי שלכם. הנפוץ יותר הוא הפרופיל אישי, המכיל כלים רבים לניהול התדמית שלכם. על חלק מהכלים הללו תוכלו לקרוא בבלוג הזה.

מי קהל היעד שלכם

כאשר בונים אסטרטגיית ניהול מוניטין בפייסבוק חשוב להגדיר מראש מי קהל היעד שלנו: משפחה, חברים, עמיתים למקצוע, לקוחות פוטנציאליים. רק כאשר תדעו מי הקהל שלכם תוכלו לנסח באופן מדויק את נוסח הפניה, את הטון הכללי ואת סוג התכנים.

יכול להיות שתרצו לשתף לקוחות פוטנציאליים בחיים האישיים שלכם ברמה מסוימת, אם אתם מרגישים שזה תורם למיתוג, אבל באופן כללי נרצה להפריד בין חיים אישיים למקצועיים.

את מי לצרף כחבר?

על פי אותו הגיון, לא נצרף חברים לפרופיל שלנו באופן עיוור, אלא נשתדל לצרף כאלו שיועילו לקידום המותג. לא בריא לדוגמא לצרף את אמא שלכם לקבוצה עסקית שפתחתם.

בנוסף, פייסבוק מציעה לכם גישה ישירה לשורה של עסקים ואנשים שממש כמוכם מקדמים את המוניטין שלהם בפלטפורמה הזו ותוכלו לקדם איתם שיתופי פעולה.

לדוגמא, אם אתה שיפוצניק, תוכל ליצור שיתופי פעולה גם עם מעצבי פנים שיכללו אותך בפרויקטים שהם מבצעים, וגם עם ספקים של חומרי גלם או חנויות של חומרי בניין שיוכלו לחבר אותך ישירות ללקוחות. תוכלו לשתף במידע, תמונות של פרויקטים, להמליץ אחד על השני בפרופילים וכדומה.

אנחנו במוניטור תמיד זמינים לייעוץ.

    Spread the love
    שלחו וואטסאפ או טלפנו
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
    דילוג לתוכן