כיצד תדחקו אזכורים שליליים בגוגל?

כיצד לדחוק אזכורים שליליים בגוגל

הכלים בהם עושים שימוש בתהליך דחיקת אזכורים שליליים במנועי חיפוש מגיעים מעולמות מקצועיים שונים בהם קידום אתרים, יחסי ציבור, תוכן שיווקי ומשפט.

אם השמיצו אותך או את העסק שלך בטוקבקים לכתבה מסוימת, הטקטיקה לפתרון המצב תהיה שונה מאשר אם שמך מופיע בחיפוש פסקי דין, בשל הליך משפטי בו היית מעורב.

טיפול באזכורים שליליים בפורטל חדשות גדול, שונה מטיפול בהוצאת דיבה בפורום נישתי קטן, שם הסיכוי למחוק את המידע הוא גדול יותר והדרך להגיע אל בעלי האתר היא פשוטה יותר.

כיצד פועלת מתודולוגיה של ניהול מוניטין?

באופן כללי הדבר נעשה על ידי יצירת וקידום תכנים חדשים מצד אחד, ופניה לאתרים בהם פורסם מידע שלילי במטרה להסירו מצד שני. מדובר בפעולה משולבת המתבצעת באופן מקביל.

פניה לבעלי אתרים יכולה להיות מסובכת והסיכוי להורדת המידע השלילי הוא לא גדול, אבל הפעולה היא הכרחית.

במקביל, תוכלו להתחיל וליצור תכנים חיוביים אודותיכם או אודות המותג שלכם. הכוונה למאמרים, פוסטים, סרטוני וידיאו, אינפוגרפיקה וכל דבר שיש בו תוכן בעל ערך לגולשים ומציג אתכם באור חיובי. אין טעם להציף את הרשת בתוכן משוכפל. תוכן כזה לא יקודם על ידי מנועי החיפוש ולא יתרום דבר לפתרון הבעיה.

את התכנים תוכלו להעלות לרשת האינטרנט: לבלוג אישי או בלוג חברה בתחום העיסוק שלכם. וכן לפרופילים קיימים או חדשים שתפתחו ברשתות חברתיות.

אם כבר יש לכם פעילות קיימת ברשת האינטרנט, תוכלו לארוז אותה מחדש. לעדכן את התכנים ולבצע פעילות SEO.

את כל רשת האתרים הזאת שיצרתם ניתן לקשר, ממש כמו רשת אמיתית. לדוגמא מאתר חברה להפנות לפרופילים ברשתות חברתיות. מעמוד פייסבוק עסקי להפנות למאמרים בבלוג.

בנוסף, תוכלו להלחם במידע שפורסם במישור המשפטי, אם אתם מאמינים שקימת עילת תביעה בגין לשון הרע. תוכלו לתבוע את מפעילי האתר וכן את בעלי האתר ישירות.

לסיכום, תהליך ניקוי הפרופיל שלכם באינטרנט הוא מורכב ולוקח לא מעט זמן, אבל הוא תהליך מחוייב המציאות.

בהצלחה.
אנחנו במוניטור תמיד זמינים לייעוץ.

    Spread the love
    שלחו וואטסאפ או טלפנו
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
    דילוג לתוכן