כיצד מוחקים ביקורת שלילית מפייסבוק – מאת יוסי שובל

מחיקת ביקורת שלילית מפייסבוק

אם קיבלתם ביקורת שלילית בדף הפייסבוק שלכם ואתם סבורים כי הלקוח אינו אמיתי, אם מכיוון שלא הצלחתם לאתר אותו או משום שהוא לא מגיב לפניות שלכם – יש פתרון. ניתן לבקש להסיר את הביקורת מהדף.

אם לא הצלחתם להסיר את הביקורת באמצעות פניה ללקוח, ניתן להגיש תלונה לחברת פייסבוק, דרך הממשק בעמוד הביקורות. כדי לדווח פשוט לחצו על שלוש הנקודות בצד השמאלי של הביקורת ואז בחרו באופציה REPORT.


טיפ: תוכלו לבקש מאנשים נוספים, עובדים שלכם למשל או בני משפחה, שידווחו גם הם על הביקורת בכדי לחזק את טענתכם. שוב באמצעות לחיצה על שלוש הנקודות ובחירה בסעיף הרלוונטי.

במקביל חשוב שתגיבו באופן מיידי לביקורת. נסחו מענה מסודר, בשפה מכובדת אבל לא פורמלית מדי, ובו אתם מזמינים את הלקוח ליצור עמכם קשר לפתרון הבעיה. לחצו כדי ללמוד איך להתמודד נכון עם ביקורת שלילית באינטרנט.

שימו לב כי במידה ובפרק זמן קצר דף הפייסבוק שלכם מוצף בביקורות שליליות, ואתם חושדים כי מדובר בקמפיין של מתחרים, תוכלו לבטל את לשונית הביקורות בעמוד עד לפתרון הבעיה.

בהצלחה.

זקוקים לייעוץ נוסף? דברו איתנו.

    Spread the love
    שלחו וואטסאפ או טלפנו
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
    דילוג לתוכן