הקמת דף פייסבוק עסקי – מאת יוסי שובל

אחד המרכיבים החשובים בניהול מוניטין באינטרנט הוא דף פייסבוק, בין אם אישי או עסקי. פוסט זה יעסוק בניהול דף פייסבוק עסקי.

מדוע דף פייסבוק עסקי הוא חובה ולא מותרות?

כי כולם נמצאים שם, ללא הבדל גיל, דת, עיסוק מקצועי.
כי זהו ערוץ פרסום, שיווק, קידום ושירות לקוחות יעיל ביותר.
כי זוהי פלטפורמה חינמית שעובדת בשיטת חבר מביא חבר באונליין.
כי הפרסום הממומן בפייסבוק הוא הזול ביותר ביחס לאפיק אונליין אחר.
כי גוגל מעניק לפייסבוק יחס מועדף, ולכן קל לקדם דף עסקי במנועי חיפוש.
כי המתחרים שלכם סביר להניח כבר נמצאים שם… איפה זה שם אתכם…

ניהול דף פייסבוק בצורה מקצועית כולל מספר שלבים שנסקור כעת:

בניית אסטרטגיה לדף פייסבוק עסקי


מחקר ואסטרטגיה אלו לא מילים גסות. לפני שאתם מקימים את העמוד בפועל כדאי להגדיר מיהו קהל היעד שלכם. בפייסבוק, ובכלל, רצוי להגדיר קהל יעד מדויק מבחינה דמוגרפית אליו תתאימו את התכנים.

בדקו מה המתחרים שלכם עושים, באיזו תדירות הם פעילים, אילו סוגי פוסטים הם מעלים? מכירתיים, יחצניים וכו.

ואתם, אילו סוגי תכנים יש לכם לקידום בדף העסקי, לדוגמא ידע מקצועי, מבצעי מכירות, הודעות שוטפות. וכיצד אתם יכולים לארוז את התוכן שיהיה נוח לגולש: מאמר קצר, טיפ יומי, אינפוגרפיקה, סרטון וידיאו של מוצר.

כמה זמן יש לכם להשקיע בניהול פעיל של הדף באופן ריאלי. האם אתם מוכנים להשקיע כסף בפרסום בפייסבוק.

הקמה והגדרת דף פייסבוק עסקי

כשאתם מקימים את הדף בפועל, שמרו על שפה גרפית אחידה. לוגו של העסק, צבעי המותג. העלו תמונת הדר איכותית. כדאי להשקיע כמה גרושים בתמונת הדר מקצועית שייצר לכם גרפיקאי.

בחרו תבנית מתאימה לדף העסקי. הגדירו את הלשוניות באיזור ההגדרות של העמוד. תוכלו להוסיף ולגרוע לשוניות. תוכלו לסדר אותן היררכית.

הקפידו למלא את כל המידע הטכני! אודות, פרטי התקשרות, קישור לאתר הבית וכיו"ב.

ולסיום קשרו את הדף לפרופילים החברתיים שלכם. ישנם כפתורים ייעודיים באיזור ניהול הדף.

כלים בדף העסקי בפייסבוק

דף עסקי מכיל מגוון רחב של כלים. זוהי רשימת כלים בסיסית ביותר. חלקם מופעלים אוטומטית ואת חלקם תוכלו להפעיל בתפריט הלשוניות בהגדרות העמוד.

עמוד שירותים – מאפשר להציג רשימה של שירותים וכן לתת תיאור קצר בטקסט בצירוף תמונה לתיאור השירות.
איזור המלצות / ביקורות – מאפשר לגולשים לכתוב ביקורת על העסק או השירות. כלי עוצמתי שבעלי עסקים רבים לא עושים בו שימוש ופשוט מכבים אותו במערכת הניהול של העמוד. בשימוש נכון תורם רבות למוניטין ולאמינות של העסק.
ממשק פתקים – איזור המאפשר לכתוב פוסטים ארוכים ומעמיקים יותר. זה המקום להאריך, לא בפוסטים עצמם שצריכים להיות קצרים וממוקדים, ועדיף על בסיס גרפיקה מושכת ווידיאו.
ממשק חנות – פייסבוק מציעה ממשק קטלוג בסיסי הנקרא פשוט "חנות" וכן ממשק מתקדם יותר הבשיתוף עם חברת ecwid. תוכלו ללמוד יותר כאן.
ספריית וידיאו – פייסבוק מעדיפה שתעלו את סרטוני הוידיאו ישירות לפרופיל ולא בהטמעות ליוטיוב למשל.
ספריית תמונות – קידום אורגני בתמונות הוא עולם בפני עצמו. התייחסו לכל תמונה שאתם מעלים כמודעת פרסומת.

ניהול שוטף של דף פייסבוק עסקי

הכינו לכם גאנט חודשי מסודר (עדיף שנתי אם אתם מסוגלים) לפיו תעלו תכנים לעמוד. אתם מכירים את העסק שלכם, יודעים מתי הפיקים. יודעים כיצד מתנהלת הפעילות בחגים ומועדים. תוכלו להכין מראש את מרבית הפוסטים ולתזמן אותם לפי ימים ושעות.

הקפידו על שפה נקיה, ללא שגיאות, אבל לא פורמלית מדי. תמיד כדאי להשקיע בניסוח של מסרים. כל פוסט מייצג אתכם או את העסק שלכם.

הקפידו לענות באופן מיידי לפניות של לקוחות. אם אין לגן זמן, כתבו שהפניה התקבלה ונמצאת בבדיקה וכי תשובו ללקוח במהרה עם תשובה. עודדו לקוחות קיימים לכתוב ביקורות בדף העסקי.

לסיכום, דף עסקי בפייסבוק יכול להפוך לאחד מערוצי ניהול המוניטין החשובים ביותר שלכם, אם לא החשוב ביותר. הכל תלוי בתכנון מדוקדק וביצוע מאורגן.

בהצלחה.

אנחנו במוניטור תמיד זמינים לייעוץ.

    Spread the love
    שלחו וואטסאפ או טלפנו
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
    דילוג לתוכן